НОВА ЛІНІЙКА ВИДАЛЯЧІВ БАДИЛЛЯ TOPPA ВІД ЗАВОДУ GRIMME
Операція видалення бадилля є невід’ємною частиною технологічного процесу вирощування картоплі. Вона не тільки зменшує навантаження на збиральну техніку, але і суттєво впливає на спроможність картоплі зберігатися довший час без значних втрат. А посилення норм щодо використання десикантів лише додає актуальності питанню механічного видалення бадилля.
Отже, безперервне і всеосяжне вдосконалення конструкції техніки GRIMME торкнулося і видалячів бадилля для картоплі. Як результат, повністю опрацьована нова серія машин, що включає 2, 4, 6 та 8-ми рядні агрегати.
2-х та 4-х рядкові машини є універсальними в плані навішування і підтримують як фронтальне так і заднє агрегатування. Також доступні комбінації фронтальних та задньо-навісних машин для видаляння бадилля на 6-ти і 8-ми рядках.
Робочі органи нових машин як і раніше шарнірно закріплені на роторному валі і копіюють профіль гребенів, але схема розташування дещо інша — нова схема адаптована до тенденції збільшення об’єму гребенів. Внутрішня поверхня корпусу машини оздоблена поліетиленом, що покликано зменшити налипання решток та пом’якшити удари каменів.
Покращені елементи протизрізу, які тепер мають можливість рухатись ближче до робочого вала по мірі зносу ножів видаляча, поліпшуючи аспіраційні характеристики пристрою, а спеціальні дефлектори вкладають подрібнене бадилля в міжряддя де воно не зважатиме збиранню врожаю. Оптимізоване розташування кутового редуктора, що позитивно позначається на роботі карданного валу.
Задля запобігання позеленіння бульб після видалення бадилля, позаду машини можна встановити прикотуючі колеса “RidgeRunner” із широким профілем і наднизьким тиском повітря. Таким чином, після проходу прикотуючих коліс, при наявності тріщин на поверхні гребенів, ризик виникнення зелених бульб мінімальний.
З’явилась можливість налаштування робочого рівня машини із кабіни трактора, при цьому маючи зручний візуальний контроль поточного налаштування рівня.
Поздовжнє транспортування агрегату на дорогах загального користування також зазнало змін — тепер це додаткова трьохточкова навіска розташована на лівій боковій частині, що позбавило нас необхідності використання дишла та перестановки опорних коліс в транспортне положенні, а також не обмежує швидкість транспортування.
За привід робочого вала відповідає потрійна ремінна передача. Можливі варіанти міжрядь — 75, 80, 85 та 90 см. Доступні також схеми розташування робочих органів для роботи по грядах. Необхідна потужність трактора — від 62 к.с.
За додатковою інформацією прохання звертатися до офіційного дилера заводу Грімме в Україні — ТОВ “Агролінії”